2014 - podsumowanie

Rok 2014 to tak naprawdę pierwszy rok, w którym zaczęłam na poważnie zajmować się fotografowaniem ludzi. Wcześniej był to dla mnie najmniej interesujący rodzaj zdjęć. Portrety? A fe, makro, krajobrazy, fotografia koncepcyjna - to było to. Do czasu gdy nie zaczęłam zakochiwać się w twórczości Klaudii Rataj, Elwiry Kusz, Margarity Kareva, Oprisco, Kirsty Mitchell i dziesiątek innych. W tej chwili fotografowanie ludzi to moja największa pasja, coś, w czym ciągle chcę się doskonalić i wyrażać samą siebie. 
W tym roku udało się mi i moim modelkom zrealizować 55 sesji, których część zobaczycie poniżej. Ogromnie smuci jednak liczba tych, które nie doszły do skutku, zwłaszcza moich naprawdę wymarzonych sesji, które w tej chwili od miesięcy śnią mi się po nocach (dosłownie). 
Rok ten w sporym stopniu pokazał mi, jakie zdjęcia pragnę wykonywać, a także ukierunkował mój styl fotografowania.
Zdjęć wybrałam naprawdę dużo :D

Sesja z Justyną, czyli ogromnie kochaną osobą. "Czytelnia Kawy", przytulne wnętrze i przepiękna modelka. 




Zimowe autoportrety, których nigdy nie zapomnę, ponieważ nigdy w życiu tak nie zmarzłam :D


Sesja z Dominiką, której celem było w sumie zrobienie jednego kadru, który pojawił się w mojej głowie. Udało się, dodatkowo w kolorystyce, którą bardzo wtedy lubiłam. 




Zima jak zawsze nie zaowocowała zbyt wieloma zdjęciami, za to w wiosną nadrobiłam straty :D
Sesja z Karoliną, na którą żadna z nas nie miała większego pomysłu, jednak poradziłyśmy sobie w miarę, choć teraz wykonałabym ją kompletnie inaczej. 


W kwietniu nieoczekiwanie nadarzyła się okazja do zmiany aparatu. Tak więc z kompletnie amatorskiego Nikona D3100...




Przeszłam na Canona 40D, który był kompletną przepaścią w porównaniu z Nikonem.


Pierwsza sesja, jaką nim wykonałam praktycznie od razu to
autoportrety (pomimo, że nie lubię siebie na zdjęciach, to jestem jednak jedyną modelką, która zawsze ma dla mnie czas i wie, o co mi chodzi :D )




 (To zdjęcie zostało wyróżnione zdjęciem dnia na DeviantArt.com, pamiętam, jak przeszczęśliwa byłam, gdy to właśnie moje zdjęcie zostało wybrane z pośród prac prawie 20 milionów użytkowników :')


Kolejna była sesja z Gosią - jedna z tych, z których do tej pory jestem zadowolona, dodatkowo Gosię znam od lat, pomagała nam moja przyjaciółka, więc dobrze ją wspominam.
Oczywiście główny pomysł był zupełnie inny, ale wyszło jak zwykle :D





Sesja z Malwiną, którą również świetnie wspominam :)





Praca domowa "zakochany portret"? Challenge accepted :D



Być na profilu fototechnicznym i robić zdjęcia na lekcjach - bezcenne :D
W tym roku muszę bardziej ambitnie wykorzystać te piękne drzewa *.*




Zakochani są wspaniali :)
To w sumie moja pierwsza sesja pary, mam wielką nadzieję, że w tym roku będzie ich więcej :D




                                                      Letnie autoportrety, które uwielbiam!






 Militarna sesja z Kingą, czyli kolejną wspaniała osoba, którą poznałam właśnie dzięki fotografii :)




Pierwsza męska sesja - Patryk :)






Kasia to jedna z moich ulubionych modelek, uwielbiam w niej to, że jest otwarta na nowości i nieszablonowe rozwiązania. Sesja m.in na targu była świetnym doświadczeniem :D
To nasza druga i mam nadzieję, że nie ostatnia sesja :)




Sesja z Kingą była chyba tą z największym zwrotem akcji :D
Pojechałyśmy na koniec świata w miejsce, które okazało się zupełnie niezdatne do robienia zdjęć. Niedziela, środek lata, miejsce, gdzie autobusy kursują co 3h, my całe w błocie i bez sił jakimś cudem trafiamy na transport do Radomia, skąd autobusem dojechałyśmy na Borki, by zrobić szybko jakiekolwiek zdjęcia :D
Uśmiech nie opuścił nas jednak nawet na chwilę, świetnie wspominam ten dzień :)



Pomysł na tę sesję zrodził się w mojej głowie już dawno temu. Potem okazało się, że bardzo podobną wykonała już Kasia Banaszek (swoją drogą - geniusz <3 ), jednak nie chciałam z niej rezygnować, ponieważ miałam nieco inną wizję ;)
Z Dominiką bardzo szybko zdecydowałyśmy się na jej wykonanie. Pobudka o 5, milion komarów, wnoszenie pościeli, łóżka i wszystkich rzeczy na środek maksymalnie błotnistego pola - o matko! Jak na nas przystało zupełnie nie zepsuło nam to humoru, a z tej sesji mam chyba więcej backstage'u niż właściwych zdjęć :D
Tej sesji poświęcony był osobny post, więc dodam tylko ulubione. 



Nie wiem czemu, ale nigdy nie publikowałam efektów tej sesji O.o
Ala to rewelacyjna, wrażliwa modelka, a także bardzo kochana osoba :)


\


Kasia - dziewczyna, która o 6 rano wskoczyła do zimnego stawu i zupełnie nie narzekała - mój mistrz :D
Pomysł był zupełnie inny, ale zawiodła nas pogoda i brak światła.




 Klaudia - kolejna świetna osoba poznana dzięki fotografii :)
Jedna z najlepszych modelek, jakim miałam przyjemność robić zdjęcia. Klaudia to bardzo ciepła i przesympatyczna osoba. W tym roku wykonałyśmy 2 sesje, mam nadzieję, że w tym również się spotkamy :)




\




Kamila - kopalnia pozytywnej energii :D





Przesympatyczna Wiola i sesja, którą uratowały 3 sztuki cytrynowej Mamby :D




Kasia i kolejne zdjęcia, których wykonywanie bardzo dobrze wspominam :)





Z Karoliną mamy za sobą 2 sesje, jednak do tej pory nie mogę zebrać się, by okiełznać efekty drugiej :D






 W tym roku miałam też okazję spróbować sił w fotografii dzieci :) Roksana z mamą, Natalia oraz Zosia :)









A także fotografii ślubnej :)
Karolina i Mikołaj :)







Autoportrety jesienne, które ponoć zna już każdy, a z których jestem bardzo dumna :)






Ostatnie sesje w tym roku to zdjęcia Darii i Filipa, świąteczne Sary oraz już zimowe ujęcia z Kacprem :)




Jeśli czytasz to - gratuluję wytrwałości i dziękuję za czas poświęcony na oglądanie mojej pracy :)

Udanego roku, Kochani! Trzymam za Was kciuki <3





Komentarze

  1. Wspaniała robota Patty ! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytalam, obejrzalam :) Dobraaa robota Patty widac, ze robisz to co kochasz :) realizacji wysnionych pomyslow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienne autoportrety, TO MOŻE ICH NIE ZNAĆ?! :D
    Piękne fotografie, no zobacz działabym od tego samego czasu czyli rok :)
    Zimowe autoportrety a jesienne-niebo a ziemia! W brązie bardziej Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, legenda głosi, że jest taka osoba :D
      O proszę, piąteczka :D
      Dziękuję, fakt - nawet czuję się w nim lepiej :)

      Usuń
  4. jeju przepięknie tworzysz! widać postęp ) ja przy Tobie to nie umiem zdjęć robić, poważnie haha :) inspirujesz mnie ;)
    już polubiłam fanpage i będę obserwować, pozdrawiam! cieplutko ;\8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję :) U Ciebie również ładny progres :D
      Pozdrawiam :))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty