Wiosenne inspiracje


Na ten rok mam naprawdę spore ambicje fotograficzne. W tamtym roku zupełnie nie udało mi się wykorzystać możliwości, jakie przynosi ze sobą wiosna, w tym nie chcę popełnić tego błędu :)
Mam więc nadzieję, że nie będzie brakowało chętnych na sesje i najbliższe miesiące zaowocują mnóstwem dobrych zdjęć :D
Mam w głowie dużo pomysłów, ale jak wiadomo - inspiracji nigdy za wiele :)
Chciałabym podzielić się z Wami kilkoma pracami, które budzą we mnie zachwyt i są absolutnie w klimacie, który chciałabym tworzyć na swoich fotografiach :)





fot. Margarita Kareva


fot. Bara Vavrova


fot. Aleksandra


fot. Elwira Kusz


fot. Eric Michael


fot. Klaudia Rataj


fot. Karolina Foks


fot. Joana Sorino


fot. Anka Zhuravleva


fot. Marina Gondra










fot. Svetlana Belyaeva


fot. Irina Dzhul


fot. Jennifer Parker


fot. Justyna Pora



fot. Svetlana Belyaeva


fot. Karina Kiel


fot. Margarita Kareva



Polecam wszystkie prace wyżej wymienionych autorów :)
Miłego wieczoru :*

Komentarze

Popularne posty