Black Bird


Z Moniką na sesję próbowałyśmy umówić się od wielu miesięcy, w międzyczasie kilka razy zmieniałyśmy cały motyw, aż w końcu do skutku doszedł ten. Skąd pomysł? Kobieta-ptak w wielkim gnieździe - ta wizja pojawiła się w mojej głowie po obejrzeniu początku "Maleficent". Od razu wiedziałam, że Monika będzie idealną modelką do tej sesji :)
Zrobiłam skrzydła, Monika zaproponowała miejsce, które okazało się świetnym wyborem, poczekałyśmy na dobrą pogodę i... Sesja prawie nie doszłaby do skutku z powodu złych prognoz, których koniec końców na szczęście nie posłuchałam. Był to dobry wybór, trafiłyśmy na piękny zachód :)
Początkowo miałam inną wizję tych zdjęć, ale efekt końcowy mimo, że nieco inny - nadal bardzo mi się podoba :)
Czy Wam również? Oceńcie sami :)

Mod: Monika Brzeska 















Mały backstage :)




Napiszcie w komentarzach, co sądzicie :)
Miłego wieczoru! :*

Komentarze

  1. Świetna seria :) Ładne światło i kolory ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł, ale osobiście nie jestem pewna tej przeróbki xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sesja nie była łatwa do obróbki, fakt :p
      A możesz rozwinąć, co miałaś na myśli? :))

      Usuń
    2. haha sama dokładnie nie wiem xd po prostu wygląda mi dosyć słodko, za mocna temperatura zdjęć. nr 6 już trochę z niebieskim i wygląda jak dla mnie lepiej, tak tajemniczo XD w razie czego pisz na priv: https://www.facebook.com/pages/Anita13m-Photography/253914711401338

      Usuń
    3. Aa, już w sumie pisałaś mi to pod którymś ze zdjęć, ale jak widać na backstage'u - takie już miałyśmy światełko :D Ale też wolę te niebieskie, nie pod światło :D

      Usuń
  3. bardzo fajny pomysł :) tylko faktycznie kolorystyka bardziej by pasowała mroczna :)

    paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty